بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون استان سمنان افتتاح شد

سرداردامغانی با اشاره به افتتاح مراکز واکسیناسیون کرونا از سوی سپاه استان سمنان در شهرستان‌های مختلف این استان گفت: بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون استان سمنان درمرکز ایت استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ سردار«حمید دامغانی» گفت: به همت سپاه ناحیه سمنان، بسیج جامعه پزشکی و مساعدت دیگر ادارات و ارگان ها بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون استان با ۱۴غرفه در سالن ورزشی الغدیر سمنان راه اندازی شد.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان،  زمان آغاز رسمی این مرکز واکسیناسیون کرونا را  فردا یکم شهریورماه  اعلام کردوافزود: از همه ظرفیت‌های بسیج و سپاه ناحیه سمنان برای مقابله با کرونا و خدمت به مردم استفاده می‌شود.

 

وی با اشاره به راه اندازي تيم هاي طرح شهيد سليماني براي فعاليت در محلات اظهارداشت: طرح شهيد سليماني در کنار کمک به مهار بيماري کرونا مي تواند در جامعه اميد و نشاط را نيز ايجاد کند.

 

به گفته دامغانی با راه اندازي 6 مرکز واکسيناسيون سپاه در کنار مراکز دانشگاه هاي علوم پزشکي، ظرفيت تزريق حدودا ۲۰ هزار دز واکسن در روز در استان ايجاد مي شود.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان  با تأکید براینکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود تمامی استانداردها در مراکز واکسیناسیون رعایت شده و آماده کامل جهت ارائه خدمت شایسته به مردم را دارند اظهار اضافه کرد: با ورود واکسن بیشتر به استان بتواند سمنان به عنوان اولین استان‌هایی باشد که واکسیناسیون عمومی و گروه‌های هدف را به بهترین وجه ممکن با سرعتی بالا به اتمام برساند.

 

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس در استان با عزم همگانی و جهاد مضاعف از سوی آحاد مردمکاهش  می یابداظهارامیدواری کرد: اقدامات و همکاری‌ها و همراهی‌ها منجر به تسریع در کاهش مشکلات ناشی از شیوع کرونا و ریشه کن شدن کامل این بیماری شود.

 

درمراسم افتتاح بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون استان سمنان «نوید دانایی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

 

سپاه و بسیج از زمان شیوع ویروس کرونا خدمات و اقدامات گسترده و مختلف مانندتهیه بسته‌های معیشتی، اجرای طرح‌های مختلف ، رزمایش کمک مومنانه، تهیه و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات و سازماندهی نیروهای داوطلب بسیجی و پاسدار انجام داده است.

 

کد خبر 1087087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha