«یادها و فریادها» منتشر شد

تشرینی گفت: کتاب«یادها و فریادها» اثر احد ساسانی نویسنده آستارایی منتشر شد.

«شاپور تشرینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: کتاب«یادها و فریادها» نخستین اثر احدساسانی نویسنده آستارایی منتشر شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه این کتاب در قطع رقعی و در ۹۶ صفحه و توسط انتشارت دهسرا به چاپ رسیده است، افزود: کتاب«یادها و فریادها» به کوشش سیدرضا سیدی‌مقدم مجوز چاپ گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه قیمت روی جلد کتاب ۶۰ هزارتومان است، تصریح‌کرد: کتاب«یادها و فریادها» به خاطر حمایت از مخاطبین و اشاعه فرهنگ کتابخوانی با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد و در کتابفروشی‌های شهر موجود است.

 

تشرینی گفت: کتاب«یادها و فریادها» چکیده خاطرات احد ساسانی از واپسین لحظات حکومت پادشاهی و آغاز نظام نو پای جمهوری اسلامی ایران است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه جلد دوم کتاب نیز در حال تهیه است، تصریح‌کرد: خاطرات حضور در مناطق عملیاتی نویسنده و رشادت‌های رزمندگان همسنگر وی در دوران جنگ تحمیلی دربردارنده جلد دوم کتاب«یادها و فریادها» است.

 

تشرینی خاطرنشان‌کرد: احدساسانی نویسنده پیشکسوت آستارایی متولد سال ۱۳۳۰ در بندر آستارا و بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و رییس کانون بازنشستگان نیروهای مسلح بندر آستارا و تالش را در کارنامه دارد.

کد خبر 1087141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha