۳۱ پروژه عمرانی هفته دولت در آستارا افتتاح می شود

میرقربانی از افتتاح ۳۱ پروژه و طرح عمرانی شهرستان آستارا در هفته دولت خبر داد.

«سید سعید میرقربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اظهارکرد: شهیدان رجایی و باهنر مردان الهی بودند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌ اینکه مردمی بودن شهیدان رجایی و باهنر نام آنان را در ذهن‌ها و قلب‌ها جاودان نگه داشته است، افزود: این بزرگواران خادم به معنای واقعی بودند و از خدمتگزاری به مردم دست نمی‌کشیدند.

 

وی از افتتاح ۳۱ پروژه و طرح عمرانی در شهرستان آستارا همزمان با هفته دولت خبر داد و تصریح‌کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ  بر ۳۷  میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

 

میرقربانی گفت: طرح‌های عمرانی شهرداری آستارا شامل احداث پارک محله‌ای، کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، بازگشایی خیابان شهید آهنی، آسفالت معابر سطح شهر، کف‌سازی و پیاده‌روسازی سطح شهر و پروژه‌های عمرانی شهرداری لوندویل شامل آسفالت، احداث کانال، تعریض خیابان، جابه‌جایی شبکه برق، جدول‌گذاری و اجرای پل، توسعه فضای سبز، نصب تابلو شهدا، آزادسازی و تملک حریم خیابان و نصب تابلوهای خروجی و ورودی شهر بوده که از جمله مهم‌ترین طرح‌هایی هستند که در هفته بزرگداشت دولت در شهرستان آستارا و با حضور مسئولین به بهره‌برداری می‌رسند.

 

وی اضافه‌کرد: همچنین در هفته دولت ۱۰ طرح عمرانی روستایی، مسکن مددجویی بهزیستی در بخش لوندویل، مسکن مددجویی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و پنج طرح تامین و توزیع برق افتتاح می‌شوند.

 

میرقربانی خاطرنشان‌ کرد: با حضور مردم و مسئولان در نخستین روز از هفته بزرگداشت دولت مزار شهدای والامقام شهرستان آستارا گلباران و در این هفته از کارمندان نمونه دولت نیز تجلیل می‌شود.

کد خبر 1087268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha