توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم  به همت کانون امام‌زاده عبد‌الله ملایر  شب  تاسوعا و عاشورا

حبیبیان گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبدالله ملایر در شب های عاشورا و تاسوعا ۳۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو باخبرنگار شبستان در ملایر، گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون  فرهنگی و هنری امامزاده عبدالله ملایر با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزه های مختلف افزود: یکی از مهمترین فعالیتهای این کانون حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است که بیشتر آن را به زبان نمایش بیان می‌کنیم .

وی با اشاره به برنامه های این کانون در دهه محرم امسال افزود: در این زمینه به همت کانون و خیران 300 پرس غذای گرم  با مبلغ 5 میلیون تومان در شب های تاسوعا و عاشورا با رعایت پروتکل ها طبخ و به صورت  بسته بندی بین خانوادهای نیازمند توزیع شد.

وی توزیع  500 عدد ماسک و همچنین شربت نذری در بین عزادران را از دیگر برنامه های انجام شده این کانون در ایام محرم برشمر و افزود: کمکهای موردی نیز در این ایام به خانواده های نیازمند داشتیم.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین فعالیت های این کانون  برنامه های تئاتر و نمایش است افزود:  زبان نمایش یک زبان تاثیر گذار برای بیان حقایق و مشکلات  است  که تا قبل از شیوع کرونا  نمایش های مختلفی را در سطح شهرستان ملایر به اجرا گذاشته ایم که مهمترین آن برگزاری تئاتر نمایش سلطان عشق  در رسای شهدای  کربلا بوده که  توسط ‌گروه هنری  ماه و مها  به کارگردانی شیرین حبیبیان در  ماه محرم   اجرا و با استقبال بی نظیر همشهریان مواجه بود.

وی افزود: متاسفانه با توجه به شرایط کرونا و نبود تجمعات در ماه محرم سال گذشته و امسال امکان برگزاری این برنامه های نمایشی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز در فضای کانون با حفظ پروتکل ها  در حال تمرین نمایش  غم مهران هستیم افزود: این نمایش با کارگردانی شیرین حبیبیان  با 6 نفر بازیگر خانم و آقا  با دو موسیقی محلی و نور پردازی  اجرا خواهد شد افزود: موضوع این نمایش  دفاع مقدس است.

حبیبیان  اضافه کرد:  کسب موفقیت در جشنواره های مختلف تئاتر استانی، منطقه ای و .... از عناوین برتر این کانون در حوزه  نمایش بوده است.

وی با اشاره به اینکه  این کانون با شیوع کرونا  فعالیت های خوبی را در فضای مجازی داشته  گفت: مشاوره به خانواده‌های بی سرپرست ،مشاوره به  خانواده ها در مورد اعتیاد حضور در محله های آسیب پذیر شهر و ....از جمله  برنامه های ما در فضای مجازی بوده است

کد خبر 1087272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha