۲۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان ملایری توزیع شد

ترکاشوند گفت: با همکاری کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی ملایر ۲۰۰ بسته گوشت گرم هر بسته به میزان ۸۰۰ گرم در بین خانواده های نیازمند در دهه اول محرم توزیع شد.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است.

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر با اشاره به فعالیت این کانون در همه برنامه‌ها و مناسبتها در طول سال های گذشته بیان کرد: از زمان شیوع کرونا فعالیتهای این کانون محدود شده اما تعطیل نشده است.

وی با اشاره به برنامه های انجام شده این کانون در دهه اول محرم افزود:  در دهه اول محرم بیش از 800 پرس غذای گرم به همت کانون و خیران و همچنین نذورات مردمی پخت و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی  با بیان اینکه بسیاری از نذورات مردمی هم به صورت بسته های گوشت در بین خانوادههای نیازمند توزیع شد افزود: در این زمینه با همکاری کانون صیاد شیرازی 200 بسته گوشت گرم  هر بسته به میزان 800 گرم در بین خانواده های  نیازمند در دهه اول محرم توزیع شد.

وی با بیان اینکه  برنامه های عزاداری، قرائت زیارت عاشورتا، روضه خوانی  و.. نیز در ابن ایام به همت کانون و همراهی عزادا  حسینی برگزار شد افزود: همچنین برای دهه آخر صفر نیز برنامه های خوبی را پیش بینی کرده ایم که به محض بهتر شدن شرایط ابن برنامه ها  را خواهیم داشت.

کد خبر 1087276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha