توزیع ۲ هزار پرس غذای  گرم به همت کانون  منتظران مهدی شهر سامن و مدرسه علمیه ولیعصر(عج)

حجت الاسلام ایلخانی گفت: ۲ هزار پرس غذای گرم به همت کانون منتظران مهدی شهر سامن و مدرسه علمیه ولیعصر(عج) در دهه اول محرم توزیع شد.

«حجت الاسلام مهران ایلخانی»در گفت و گو با خبرنگارشبستان در ملایر، گفت: کانون  فرهنگی، هنری منتظران مهدی شهرسامن در دهه ۹۰ تاسیس شده و بیش از یکصد و عضو فعال دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی  شهر سامن با بیان اینکه  این کانون یکی از کانون‌های فعال شهرستان ملایر است  افزود: این کانون در حوزه علمیه  و مسجد ولیعصر شهر سامن فعالیت دارد و مخاطبان  بیشتر گروه خاص طلاب هستند اما برنامه‌های ما عمومی  و برای همه اقشار است.

حجت الاسلام ایلخانی با اشاره به برنامه های این کانون و مدرسه ولیعصر  در ماه محرم  افزود: این برنامه ها در فضای باز مدرسه به همت طلاب و اعضای کانون و اقشار مختلف مردم با عایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 ی افزود: مراسم عزاداری به مدت ده شب و همچنین سخنرانی ویژه ماه محرم  از برنامه های انجام شده توسط اعضای کانون و طلاب در این ده شب بود.

حجت الاسلام ایلخانی با اشاره به اینکه ایام ماه محرم مردم نذورات مختلفی را دارند افزود: در ای زمینه به همت خیران و همکاری کانون  بیش از 2 هزار پرس غذای گرم  در بین  عزادران و نیازمندان به صورت بسته بندی توزیع شد.

وی وی با اشاره به اینکه همچنین محتوا سازی در فضای مجازی نیز از برنامه‌های  این کانون بود گفت: در این زمینه نیز برنامه های عزاداری، سخنرانی و... را در فضای مجازی برای مخاطبین در این ایام بارگذاری شد.

کد خبر 1087288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha