آموزش نهج البلاغه و صحيفه سجاديه در کانون «ارشاد» جونقان

بهرامی گفت: تربيت مربی و آموزش نهج البلاغه و صحيفه سجاديه در كنار آموزش قرآن كريم یکی از رويكردها و فعالیت های مهم کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان در راستای عمل به منويات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تربيت مربی و آموزش نهج البلاغه و صحيفه سجاديه در كنار آموزش قرآن كريم یکی از رويكردها و فعالیت های مهم کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان در راستای عمل به منويات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: علاوه بر این نیز روزانه تفسیر نهج البلاغه در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود تا آن دسته از افرادی که امکان شرکت در این دوره را به صورت حضوری ندارند، بتوانند از طریق مجازی از این دوره بهره مند شوند.

 

وی ابراز کرد: نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از جمله منابع ارزشمند و سرشار از معارف ناب دینی و تعالیم بلند الهی هستند که از دیرباز تاکنون مورد توجه جدی و عمیق علما و بزرگان اسلام و بزرگترین متفکران و اندیشمندان جهان بوده است.

 

بهرامی افزود: آشنایی با کتاب گهربار نهج‌البلاغه یکی از ضروریات زندگی فردی و اجتماعی برای همگان به ویژه جوانان است که باید مورد عنایت و توجه بیشتری در حوزه بهره ‌مندی علمی، معرفتی و تربیتی آنان قرار گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: صحیفه سجادیه نیز یکی از بزرگترین ذخایر معرفتی شیعه و سرشار از مباحث تربیتی و اخلاقی در حوزه‌های مختلف فردی و اجتماعی است و آشنایی با معارف آن تأثیر فراوانی در رشد و پیشرفت فرد و جامعه دارد.

 

بهرامی گفت: در حوزه فعالیت های قرآنی نیز روزانه مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1087326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha