کارمندان ادارات باید نسبت به برپایی درست میز خدمت دغدغه‌مند باشند/سردار «علیرضا نوری» شهید شاخص بسیج کارمندان مازندران

شعبانی با بیان اینکه ما در بحث خدمات‌رسانی دچار عقب‌ماندگی هستیم، گفت: کارمندان ادارات باید نسبت به میز خدمت دغدغه‌مند بوده و خودشان را پاسخگو بدانند، برخورد درست با ارباب رجوع ضرورت دارد، ایجاد و تقویت روحیه بسیجی در بین کارمندان مدنظر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،«مجیدرضا شعبانی» امروز(یکم شهریور) در نشست خبری به‌مناسبت روز قشر بسیج کارمندان و هفته دولت، بیان کرد: در هفته دولت با شعار (دولت اسلامی، خدمت انقلابی) به فعالیتمان ادامه می‌دهیم تا مدیران احساس کنند که در خدمت مردم هستند، بسیح تسهیل‌گر است، هر سازمان و مدیری اگر موفقیتی دارد قطعا کار را با روحیه بسیجی پیش می‌برد.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران افزود: پس از تشکیل انقلاب با شکل‌گیری نهادهای انقلابی، دولت‌سازی اسلامی صورت نگرفت، چرا که هنوز آیین‌نامه‌ها براساس قوانین و متون اسلامی و دینی تشکیل نشد.

 

شعبانی با اعلام اینکه شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های این سازمان را تعطیل نکرد گفت: در هفته دولت با هشت عنوان برنامه اصلی، ۳۰۰ فعالیت در دستور کار داریم، اجرای نهضت روشنگری در حاشیه انتخابات ۱۴۰۰، برگزاری رزمایش طرح شهید عباسپور، اجرای رزمایش طرح شهید خناری با عنوان " اهدای خون سالم، اهدای زندگی، شرکت در طرح ایران همدل با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ه)، برگزاری ۵ یادواره شهدا، ۴۷ میزخدمت، توزیع ۱۰۰۰ بسته مومنانه و برگزاری ۵۰ نشست بصیرتی از جمله فعالیت های این سازمان است.

 

وی تاکید کرد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا به مقابله با مفاسد اقتصادی، اداری و سازماندهی شده و عرصه‌های نقش‌آفرین بسیج برای افزایش کارآمدی نظام توجه می‌کند، طبق بیانیه گام دوم انقلاب با شکل‌گیری دولت جدید، دولتی‌ها و مسئولان باید مضاعف کار کنند.

 

شعبانی با بیان اینکه ما در بحث خدمات‌رسانی دچار عقب‌ماندگی هستیم، گفت: کارمندان ادارات باید نسبت به میز خدمت دغدغه‌مند بوده و خودشان را پاسخگو بدانند، برخورد درست با ارباب رجوع و کسب رضایت از او ضرورت دارد، ایجاد و تقویت روحیه بسیجی در بین کارمندان مدنظر ما است.

 

وی یادآور شد: در دستگاه‌های اداری به تربیت‌یافتگان مکتب امام راحل و شهید حاج قاسم سلیمانی نیازمندیم، از این رو از دولت آینده می خواهیم که مدیرانی دلسوز و متعهد انتخاب کند تا شاهد فساد که برای خودش مالیخولیایی است نباشیم، بسیج نیز باید به‌صورت همگانی با شناسایی گردنه‌های فساد دستان متخلفان را قطع کند.

 

شعبانی در پایان شهید «محمود امان‌الهی» از سنندج را به‌عنوان شهید شاخص کشوری و  سردار شهید «علیرضا نوری» را شهید شاخص مازندران در این سازمان معرفی کرد.

کد خبر 1087395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha