کمک به بیماران کرونایی شرق شیراز با رزمایش بزرگ «عاشورائیان»

جعفری گفت: رزمایش بزرگ «عاشورائیان» در منطقه شرق شیراز با هدف شناسایی بیماران کرونایی و مراقبت از آنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد جعفری»، امروز (دوشنبه 1 شهریور) در دومین جلسه هماهنگی طرح «شهید سردار سلیمانی» گفت: رزمایش بزرگ «عاشورائیان» در منطقه شرق شیراز با هدف شناسایی بیماران کرونایی و مراقبت از آنان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز افزود: هماهنگی های لازم برای اجرای این طرح و تامین نیرو و اعزام به بیمارستان ها انجام شده و تمامی نیروهای بسیج و مراقبین سلامت با همکاری یکدیگر با حفظ رعایت شرایط قرنطینه و شناسایی بیماران در اولین فرصت  به وضعیت بیماران و افراد مرخص شده از بیمارستان در مرحله نقاهت، اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی اضافه کرد: سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز در عرصه های مورد نیاز شبکه بهداشت «شهدای والفجر» شهرستان شیراز برای انجام تست سریع، نظارت بر اماکن و صنوف با همکاری بهداشت محیط مراکز سلامت تعامل خوبی دارد.

جعفری با تشکر از حضور جهادگران در بحران کرونا عنوان کرد: جهادگران این ناحیه با ارتباط گیری با بیماران کرونایی و خانواده آنها  و سازمان دهی مجدد تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی با جدیت بیشتری در این مرحله اقدام کرده و رزمایش «عاشورائیان» را برگزار می کنند.

کد خبر 1087411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha