۲۰ میلیارد تومان برای پروژه احداث باغ موزه سنندج اختصاص می‌یابد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: امسال برای احداث باغ موزه سنندج ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که باتوجه به اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه تمام تاکنون با اختصاص ۱۰ میلیارد موافقت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهرام نصراللهی‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه برای احداث باغ موزه دفاع مقدس ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: امسال پروژه‌های در دست اقدام در اولویت هستند و پروژه باغ موزه در ابتدای احداث است و در اولویت نبود.

 


وی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده ۱۰ میلیارد برای پروژه باغ موزه در نظر گرفته شده و مابقی اعتبارات نیز پیگیری می‌شود.

 


وی برآورد ساخت باغ موزه سنندج را ۸۰ میلیارد تومان دانست و گفت: براساس نرخ روز این مبلغ برای ساخت باغ موزه سنندج نیاز است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان اعلام کرد: در صورت ورود قرارگاه خاتم‌الانبیا پروژه احداث باغ موزه سنندج سریعتر پیش خواهد رفت و احداث می‌شود.

 

نصراللهی‌زاده اضافه کرد: چند پروژه در حال احداث و تکمیل یادمان شهدا در شهرهای استان وجود دارند که نیاز به تکمیل دارند و در صورت تکمیل آن توسط بنیاد حفظ آثار استان، اعتبار لازم اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 1087420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha