ازخودگذشتگی آمیخته با معرفت از صفات بارز پزشکان است

خادمی با صدور پیامی به مناسبت روز پزشک، با بیان اینکه ازخودگذشتگی آمیخته با معرفت از صفات بارز پزشکان است، افزود: امروز در شرایط بیماری کرونا امید همگان به همت و دانش پزشکان بسته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در  خرم آباد، «سید موسی خادمی»  با صدور پیامی یکم شهریور ماه، روز پزشک را به جامعه پزشکان تبریک، اظهار داشت: تسکین واژه ای است که همواره با نام پزشک عجین شده و هر جا درد باشد چشم امید بیمار به پزشک و دانش او دوخته شده است .

 

درادامه متن پیام استاندار لرستان آمده است؛ از خودگذشتگی آمیخته با معرفت، هر دو از صفات بارز پزشکان هستند که حاصل آن تلاش بی منت در  جهت بهبود بیماران است.

 

همچنین آمده است: امروزه که بشر با تهدیدهای بسیاری در مسیر سلامت خود مواجه گشته، امید همگان به همت و دانش پزشکان بسته شده و پزشکان ایرانی با تمام مشکلات پیش رو، فراتر از انتظار در این میدان  حضور خواهند داشت.

 

در ادامه این پیام آمده است: بی شک پزشکان این مرز و بوم همواره به لحاظ علمی و اخلاقی  الگو بوده و آوازه آنها در سراسر جهان شنیده شده است.

 

استاندار لرستان در ادامه افزوده ااست: اینجانب فرارسیدن یکم شهریور ماه، روز بزرگداشت ابن سینا طبیب حاذق ایرانی را به جامعه پزشکان تبریک عرض می نمایم و توفیق و سربلندی این عزیزان را به ویژه در شرایطی که بیماری منحوس کرونا بر جهان سایه افکنده از درگاه خداوند متعال خواستارم .

 

کد خبر 1087456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha