انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در حکمی سرپرست جدید این دانشگاه در شهرستان آران و بیدگل را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در حکمی مهدی مقری بیدگلی را به عنوان سرپرست این دانشگاه در شهرستان آران و بیدگل منصوب کرد.

 

 

مهدی مقری‌ بیدگلی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانش‌ آموخته دکتری تخصصی مهندسی پلمیر است.

مقری‌ بیدگلی متولد سال ۱۳۵۴ از نخبگان آران و بیدگلی است که همه مقاطع تحصیلی خود از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی خود را در دانشگاه پلی‌تکنیک امیرکبیر تهران گذرانده است.

 

وی پیش از این بیش از ۶ سال ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود را بر عهده داشته است و طی۱۰ سال اخیر عضویت شورای مرکزی کانون فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران و بیدگل را در کارنامه دارد.

 

دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل سال ۱۳۹۰ زیر پوشش دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان راه‌اندازی شد و در دو رشته نساجی و معماری در مقطع کاردانی از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۱ – ۹۰ دانشجو پذیرش کرد. پس از آن نیز در رشته‌های حسابداری، کامپیوتر و معماری دانشجویان در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل بوده‌اند.

 

تعداد دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل حدود ۴۰۰ نفر بوده و اکنون دارای رشته‌های تحصیلی الکترونیک عمومی کاردانی پیوسته تمام‌وقت، حسابداری کاردانی پیوسته تمام‌وقت، حسابداری کاردانی ناپیوسته تمام‌وقت، فنی برق کاردانی ناپیوسته تمام‌وقت، معماری کاردانی ناپیوسته تمام‌وقت، معماری کاردانی است./

کد خبر 1087457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha