۲۶ واحد صنعتی همزمان با هفته دولت در گیلان به بهره برداری می رسد

دلق پوش از بهره برداری از ۲۶ واحد صنعتی همزمان با هفته دولت در گیلان خبرداد و گفت: این تعداد واحدهای مورد بهره‌برداری موجب اشتغال بیش از ۳۰۴ نفر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «فرهاد دلق پوش » امروز(دوشنبه، ۱ شهریور) در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به پروژه‌های مورد بهره‌برداری در بخش صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته دولت بیش از ۲۶ واحد صنعتی و تولیدی در سراسر گیلان راه اندازی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و حمایت های انجام شده، این واحدهای صنعتی به صورت متوالی در سراسر استان با حضور استاندار و فرمانداران افتتاح می‌شود افزود: این تعداد واحدهای مورد بهره‌برداری موجب اشتغال بیش از ۳۰۴ نفر می‌شود.

 

وی تصریح کرد: برای بهره برداری از این ۲۶ واحد تولیدی و صنعتی بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

 

دلق پوش ادامه داد: این واحدها در زمینه تولید انواع لامپ کم مصرف SMD،COB با تکنولوژی مدرن، دستگاه نشاکار و کمباین برنج، دستگاه سمپاشی موتوری و چمن زن، کابین آسانسور، پارچه پرده ای راشل، ترانسفورماتور،  محافظ برقی و سایر صنایع فعالیت می‌کنند.


 

وی تعداد طرح‌های راه اندازی شده از ابتدای سال تاکنون را بیش از ۴۰ واحد در سراسر استان اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به هدف‌گذاری انجام شده و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، پیش بینی می شود تا پایان سال تعداد پروژه‌ها سه برابر شود.

کد خبر 1087491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha