در مناطق حاشیه نشین بندرماهشهر از واکسن کرونا استقبال نمی شود

شنبدی گفت: تنها راه رهایی از بیماری منحوس کرونا واکسیناسیون جمعی است ولی متاسفانه در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان با استقبال ضعیفی روبه‌رو هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «محمد شنبدی» امروز (دوشنبه ۱ شهریور) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: طبق آمار به دست آمده از ابتدای شروع بیماری کرونا تاکنون ۱۶ هزار و ۴۸۵ نفر در سطح شهرستان به این بیماری مبتلا شده که متاسفانه از این تعداد ۳۷۴ نفر فوت شده‌اند.

 

دبیر ستاد ملی کرونا شهرستان بندرماهشهر ضمن امیدواری در تسریع واکسیناسیون گروه های هدف افزود: واکسیناسیون حدود ۶۵ هزار نفر در شهرستان انجام شده و امیدواریم با کمک و حمایت دانشگاه جندی شاپور اهواز بتوانیم سهمیه بیشتری را به شهرستان اختصاص دهیم، سهمیه ویژه ای نیز برای منطقه ویژه اقتصادی و اداره بنادر شهرستان اختصاص یافته و در اولویت واکسیناسیون هستند.

 

وی در خصوص استقبال ضعیف از واکسیناسیون در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان عنوان کرد: تنها راه رهایی از بیماری منحوس کرونا واکسیناسیون جمعی است ولی متاسفانه در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان با استقبال ضعیفی روبرو هستیم لذا ۹۰ درصد فوتی های کرونایی در شهرستان بندرماهشهر از مناطق حاشیه‌نشین است.

 

شنبدی ادامه داد: با توجه به سرازیر شدن بیماران کرونایی به بیمارستان های سطح شهرستان، افزایش تخت‌ها، وسایل جانبی و اکسیژن را درخواست کرده‌ایم که به‌زودی در بیمارستان های شهرستان توزیع می‌شود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: بخش سی تی اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی اواخر هفته آینده تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

 

کد خبر 1087493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha