کشف پنج انبار بزرگ کالاهای اساسی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج) شیراز»

علی پور گفت: با همت سربازان گمنام ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج) شیراز» پنج انبار بزرگ کالاهای اساسی مردم کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید علی پور»، امروز (دوشنبه 1 شهریور) با اشاره به کشف انبار بزرگ احتکار کالا توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج) شیراز» در جمع خبرنگاران گفت: با همت سربازان گمنام ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج) شیراز» پنج انبار بزرگ کالاهای اساسی مردم کشف شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج) شیراز» افزود: این کالاها توسط فروشگاه های بزرگ زنجیره ای احتکار شده بود که ارزش آنها 80 میلیارد تومان بود.

وی اضافه کرد: در این اقدام همچنین بیش از یکصد میلیون تومان کالای قاچاق کشف و با هماهنگی مقامات دستگاه قضایی اعمال قانون شد که بخش اعظم آنها کالاهای اساسی  مورد نیاز مردم است.

علی پور تاکید کرد: انبارهای هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای که به سازمان «صمت» اعلام نشده و خارج از سیستم توزیع اقدام به نگه داری کالا می کنند به عنوان احتکار کالا تلقی می شوند.

وی با اشاره به عملکرد برخی فروشگاه های زنجیره ای بیان کرد: تخفیف های غیر واقعی و ثبت سفارش از تولید کننده با وزن درخواستی و فروش محصولی که با مشخصات محصول مطابقت ندارد از جمله تخلفات این مراکز است که فضای رقابتی کاذبی ایجاد می کند.

علی پور ادامه داد: نهادهای مختلف باید برای جلوگیری از فساد و تخلفات اقتصادی هم افزایی لازم را در استان داشته باشند تا افراد سودجو معیشت مردم را هدف قرار ندهند.

وی با اشاره به اعلام تخلفاتی از این دست توسط مردم گفت: ستاد خبری 114 بسیج آماده دریافت گزارش های مردمی در حوزه های مختلف اقتصادی است.

کد خبر 1087498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha