پاسداشت موضوعات هویتی شهر امام‌ رضا(ع) از ماموریت‌ های مهم شورای ششم است

طهوریان عسکری گفت:پاسداشت موضوعات هویتی شهر امام‌ رضا(ع)، یکی از ماموریت‌های مهم و جدی است که شورای ششم شهر مشهد برای خود تعریف کرده است، گفت: هویت مشهدالرضا(ع) را به دو دسته تاریخی و انقلابی دسته‌بندی کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مجید طهوریان عسگری» امروز(۱ شهریور) در حاشیه مراسم نامگذاری بولوار شهدای مدافع سلامت با بیان اینکه پاسداشت موضوعات هویتی شهر امام‌رضا(ع)، یکی از ماموریت‌های مهم و جدی است که شورای ششم شهر مشهد برای خود تعریف کرده است، گفت: هویت مشهدالرضا(ع) را به دو دسته تاریخی و انقلابی دسته‌بندی کرده‌ایم.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد اظهارکرد: تمامی رخدادهایی که در نگاه هویتی این شهر معنوی و زیارتی قرار می‌گیرد، از جمله مفاخر و اقدامات و نهادهای مردمی مثل مساجد و تکایا و هیئت های مذهبی و ... جزو هویت شهر هستند؛ به‌عنوان مثال در این شهر هیئت مذهبی با سبقه بیش از ۱۰۰ و ۱۵۰ سال داریم که ثبت نشده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد با بیان اینکه شورای ششم به منظور رسیدن به مطلوبیت در حوزه هویت‌بخشی، توجه ویژه‌ای به جنبه‌های مختلف هویتی شهر امام‌رضا(ع) دارد، تصریح کرد: ما باور داریم که هویت، یکی از سنگ‌ بناهای ماندگار برای ساختن یک آینده روشن است.

 

طهوریان عسگری همچنین افزود: اگر به دنبال تحقق «مشهد؛ جهانشهر برکت و کرامت»، هستیم، بی‌شک باید بیش از پیش نسبت به مقوله هویت وقت بگذاریم و متمرکز شویم تا به فضل الهی، زمینه ایجاد برکت و کرامت در شهر امام‌رضا(ع) فراهم آید.

کد خبر 1087506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha