تعداد مراکز واکسیناسیون در البرز به ۳۲ مرکز افزایش پیدا می کند

بابایی با اعلام آمادگی مصلی های نماز جمعه استان البرز در جریان اجرای طرح واکسیناسیون کرونا گفت: تعداد مراکز واکسیناسیون در البرز به ۳۲ مرکز افزایش پیدا می کند.

« مهرداد بابایی» با اعلام تسریع در جریان واکسیناسیون کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تعداد مراکز واکیسناسیون در استان البرز به ۳۲ مرکز افزایش پیدا می کند.

 

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز افزود: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار نفر در نوبت اول و دوم طرح واکسیناسیون هستند و ۲۰۰ هزار نفر نیز با ثبت نام در سامانه نوبت اول را دریافت کرده اند.

 

وی با اشاره به اهمیت استقبال مردم از طرح واکسیناسیون بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان البرز همکاری لازم را برای واکسیناسیون گروه های مختلف سنی به ویژه گروه های پرخطر در نظر دارد.

 

وی ادامه داد: بیماران خاص، مشاغل پرخطر، رانندگان حمل و نقل عمومی و جامعه فرهنگیان که مجموعا ۳۰ هزار نفر هستند در مرحله نخست تکمیلی واکسیناسیون قرار دارند.

 

بابایی اظهار کرد: واکسن های تزریق شده داخلی تا کنون عارضه ای نداشته است همچنین در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نیز اثرگذار بوده است.

 

وی با اشاره به افزایش تداد مأموریت های اورژانس استان البرز عنوان کرد: اورژانس استان البرز به صورت روزانه ۷۰۰ مأموریت انجام می دهد که پیش از این تعداد مأموریت ها ۴۵۰ مأموریت بود. 

 

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا در استان البرز خاطرنشان کرد: مصلی های نماز جمعه استان البرز نیز برای طرح واکسیناسیون در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفته است که انتظار می رود به زودی شاهد واکسیناسیون تمامی مردم استان باشیم. 

 

 

 

کد خبر 1087513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha