ایجاد فرصت ارائه برنامه ها برای شهردار آتی در شورای اسلامی شهر شیراز

خواست خدایی گفت: نامزدهایی که به عنوان شهردار شیراز در نظر گرفته شده اند ظرف سه روز در شورای اسلامی شهر شیراز فرصت دارند تا به ارائه برنامه های خود بپردازند تا در نهایت در این هفته شهردار شیراز را انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «افسانه خواست خدایی»، امروز (دوشنبه 1 شهریور) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نامزدهایی که به عنوان شهردار شیراز در نظر گرفته شده اند ظرف سه روز در شورای اسلامی شهر شیراز فرصت دارند تا به ارائه برنامه های خود بپردازند تا در نهایت در این هفته شهردار شیراز را انتخاب کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این جلسات به صورت پخش زنده از فضای مجازی با حضور اصحاب رسانه نیز برگزار شد تا شهروندان در جریان برنامه این نامزدها قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: در پایان پنج نفر از میان این نامزدها انتخاب می شوند که چهارشنبه این هفته مورد مصاحبه نهایی قرار خواهند گرفت تا یک نفر از میان انها انتخاب شود.

خواست خدایی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی ششم شهر شیراز از این نامزدها سئوالات مورد نظر خود را نیز در این جلسات مطرح می کنند تا انتخاب شایسته تری به انجام برسانند.

وی ادامه داد: امروز که روز اول این معرفی ها بود، سیاوش بدری، محسن اردکانی و علی معایر نیز با وجود ارائه برنامه های خود از این رقابت کناره گیری کردند.

خواست خدایی ضمن ابراز خرسندی از حضور 2 تن از اعضای شورای اسلامی ششم شهر شیراز در کاندیدایی شهردار شیراز گفت:  سید احسان اصنافی و محمد فرخ زاده، از اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز هستند که در این رقابت به معرفی برنامه های خود پرداخته اند.

کد خبر 1087544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha