بالغ بر ۳۳۶ میلیارد تومان طرح در هفته دولت به بهره برداری می رسد

اکبرزاده گفت: بالغ بر ۳۳۶ میلیارد تومان طرح توسط بنیاد مسکن گیلان در روستا‌ها و شهر‌هایی با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفراستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد اکبرزاده» امروز (دوشنبه، ۱ شهریور ) در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته دولت و پروژه های افتتاحی به این مناسبت اظهار داشت: در این هفته پروژه‌های متعددی از سوی بنیاد مسکن به بهره برداری می‌رسد.‌



مدیرکل بنیاد مسکن گیلان افزود: با آغاز هفته  ۱۲۸ طرح این بنیاد، با اعتبار بالغ بر ۳۳۶ میلیارد تومان در روستا‌ها و شهر‌هایی با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر در استان به بهره برداری می‌رسد.

 

وی اجرا و بازنگری ۱۲۲ طرح هادی روستایی را از جمله طرح های هفته دولت برشمرد و تصریح کرد: اهدای بیش از پنج هزار و ۳۰۰ برگ سند مالکیت، واگذاری ۲۲ قطعه زمین در حوزه عمران روستایی از دیگر طرح‌های بنیاد مسکن گیلان در هفته دولت ۱۴۰۰ است. 


اکبرزاده با اشاره به افزایش سقف تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به یک میلیارد ریال، خاطرنشان کرد: در کنار بهره برداری از طرح‌های هفته دولت امسال، ۶ هزار و ۱۲۸ خانه روستایی که با استفاده از این تسهیلات مقاوم سازی و بهسازی شده اند هم در این هفته به بهره برداری خواهند رسید.

کد خبر 1087548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha