پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان وام به نیازمندان در قزوین

صیادی گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری ۱۱ میلیارد و ۹۳۹ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «محمد صیادی» بیان کرد: در کمیته امداد امام (ره) در اجرای برنامه های خدمت رسانی، تأمین تسهیلات قرض الحسنه و به دور از بروکراسی اداری امری مهم برای پشتیبانی از مددجویان و نیازمندان است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس طی چهار ماهه نخست سال جاری 11 میلیارد و 939 میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین پرداخت شد.

 

وی اضافه کرد: از این میزان تسهیلات بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان وام کارگشایی از طریق بانک مهر و بیش از 6 میلیارد و 420 میلیون تومان تسهیلات کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

 

صیادی افزود: مابقی تسهیلات پرداختی ودیعه مسکن بوده که از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است تا در زمینه تأمین مسکن نیازمندان و محرومان گامی برداشته شود.

 

وی عنوان کرد: تلاش می کنیم از ظرفیت های مختلف بانکی کشور برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و محرومان استفاده کنیم.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: تسهیلات پرداختی از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران و صندوق امداد ولایت، قرض الحسنه است که با توجه به شرایط و براساس وضعیت نیازمند پرداخت می شود.

 

کد خبر 1087614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha