برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی در روستاهای قزوین

رجبعلی از برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی در روستاهای زیرپوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان خبر داد.

«وحید رجبعلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: سلامت روح و جسم یکی از مباحث مهم امروز بشریت است و نوع خوراک و استفاده از مواد سالم در سلامت جسم بسیار اثر مهمی دارد.

 

مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه دارد: با توجه به اهمیت سلامتی در زندگی افراد، کارگروه سلامت از ابتدای تشکیل قرارگاه به دنبال آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی و تغییر سفره مردم به سمت سفره سلامت است تا از بیمار شدن ، پیشگیری کند.

 

وی اعلام کرد: کادرسازی و شبکه سازی در سطح شهر و روستاها و تربیت سفیران سلامت از جمله اهداف برگزاری ششمین دوره آموزشی جامع، سبک زندگی ایرانی اسلامی بود.

 

رجبعلی افزود: بر این اساس در هر روستا فردی به عنوان سفیر سلامت انتخاب و آموزش های لازم را فرا می ‌گیرد تا بتواند در روستای خود به آموزش دیگران بپردازد.

 

وی خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی چهار روزه در 2 سطح مقدماتی و تکمیلی با عناوین مزاج شناسی تخصصی و کاربردی، غذاهای خوراکی و غیر خوراکی و نقش آن در سلامت بدن، حجامت و فصد با حضور 60 نفر از علاقمندان به طب اسلامی برگزار شد.

 

مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: تاکنون پیش از این ۲۰۰ جلسه آموزشی در کل روستاهای زیرپوشش قرارگاه به مدت ۴۰۰ ساعت برگزار شده است.

 

کد خبر 1087631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha