سوگواره هنری رسانه ای «سفیر» در رشت برگزار می شود

محجوب از برگزاری اولین سوگواره هنری رسانه‌ای با عنوان «سفیر» در محورهای روضه‌های خانگی، هیات و کرونا در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «علی محجوب» امروز(سه‌شنبه، ۲ شهریور) در نشست با خبرنگاران با تاکید بر ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه با بهره گیری از ابزار هنر اظهارکرد: بهره گیری زا ابزار هنر برای ترویج فرهنگ عاشورایی با تکیه بر فرهنگ غنی این مرز و بوم، از وظایف متولیان فرهنگی است.

 

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به برگزاری سوگواره های هنری در ماه محرم گفت: این سوگواره‌ها به‌منظور معرفی هنرمندانه مفاهیم عاشورای، جایگاه و شخصیت والای سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) و یاران باوفایش را بریا جهانیان به نمایش می‌گذارد.

 

وی با شاره به همت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت در بهره‌گیری از سوگواره‌های هنری جهت تبیین مفاهیم عاشورایی افزود: در این راستا اولین سوگواره هنری رسانه‌ای با عنوان « سفیر » با مشارکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 

محجوب روضه‌های خانگی، هیات و کرونا را محور این سوگواره ابرشمرد و با دعوت از هنرمندان عاشورایی جهت شرکت در این سوگواره یادآور شد: سوگواره «سفیر» در قالب‌های عکاسی، طراحی پوستر و گرافیک، فیلم کوتاه، مستند، پادکست و نماهنگ برگزار می‌شود.

 

وی آخرین مهلت ارسال آثارا را پایان ماه محرم اعلام کرد و بیان داشت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی  seraj۸.ir  و یا به شماره ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ از طریق پیام رسان‌های بله، سروش و ایتا ارسال کنند.

 

محجوب اعلام کرد: به آثار برگزیده نخستین سوگواره هنری رسانه ای «سفیر» ضمن اکران عمومی، هدایایی متبرک اهدا می‌شود.

 

کد خبر 1087749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha