دنیا گرایی به نام دین آفت جامعه اسلامی است

حجت الاسلام رسولی با اشاره به اینکه دنیا گرایی به نام دین آفت جامعه اسلامی است گفت: سپاه و بسیج تا آخرین مرحله کنترل کرونا در کنار ملت ایران و کادر درمان می ماند و خدمت رسانی به مردم از افتخارات نیروهای مسلح می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی» سه شنبه ۲ شهریور در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان البرز با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) با اشاره به اینکه کوفه یک شهر شیعی و دوران امامت امیرالمومنین(ع) را درک کرده بود، گفت: شهر کوفه با این اوصاف به انحراف کشیده شد. 

 

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با اشاره به آیات قرآن کریم، افزود:وقتی جامعه را با تراز مادیات بسنجیم و از معنویت دور و از شهوات پیروی کنیم، آن جامعه به انحراف کشیده می شود و این شهوت فقط در التذاذ نفس نیست بلکه شهوت مادیات، قدرت، شهرت و غیره نیز می باشد. 

 

وی ادامه داد: دنیا گرایی به نام دین آفت جامعه اسلامی است و اگر ارزش ها در جامعه عوض شود، بی ارزش ها در جامعه مسلط می شوند و فرزند رسول خدا(ص) در آن جامعه در غربت می ماند و به شهادت می رسد.

 

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن تقدیر و قدردانی از اقدامات و نقش آفرینی پاسداران و بسیجیان در خدمت رسانی و مهار بیماری کرونا و اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، بسیجیان را سربازان ولایت نامید و نقش آنان را در جهاد علیه کرونا پررنگ برشمرد، افزود: ولایی بودن در این برهه از زمان یعنی در خدمت مردم بودن و سربازان ولایت این را سند افتخار خود می دانند .

 

حجت الاسلام و المسلمین رسولی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون کشور در مرحله ای حساس قرار دارد و بیماری کرونا همچنان می تازد و در این میان سپاه و بسیج تا آخرین مرحله کنترل این بیماری در کنار ملت ایران و کادر درمان می مانند و خدمت رسانی به مردم از افتخارات نیروهای مسلح می باشد.

 

 

کد خبر 1087802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha