گلباران مزار شهدای گمنام با حضور مسئولان قرچک به مناسبت هفته دولت

مزار شهدای گمنام با حضور مسئولان قرچک به مناسبت هفته دولت گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،همزمان با نخستین روز هفته دولت، آیین تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و گلباران مزار شهدای گمنام با حضور بخطیبی فرماندار، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس دادگستری، فرمانده نیروی انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی، شهردار، جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

مسئولان قرچک در این آیین با نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی‌داشتند.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم گفت: هفته اول شهریورماه، مصادف با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که بخشی از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی را یادآوری می‌کند.

وی افزود:‌هفته دولت فرصتی است تا مسئولان با روحیه بهتر به طور جدی پیگیر تحقق مطالبات مردم باشند.

خطیبی ضمن تاکید بر خدمت رسانی دولتمردان به مردم در عرصه های مختلف اظهار داشت:‌ از تلاش تمام مدیرانی که صادقانه برای رفع مشکلات مردم در تلاش هستند، صمیمانه تقدیر می‌کنم و امیدواریم با عنایات خداوند متعال در دولت جدید با وحدت بین مردم و مسئولان، زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در حیطه‌های مختلف فراهم شود.

کد خبر 1087865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha