رشد جمعیت از مسائل اساسی کشور است

حجت الاسلام سرلک، با بیان اینکه رشد جمعیت از مسائل اساسی کشور است، گفت: باید در این زمینه اقدامات کارشناسی شده صورت گیرد و فرهنگ سازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«مهدی سرلک»، امروز(2شهریور)، در هفتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با موضوع رشد منفی جمعیت، چالش ها و آسیب ها و راهکارهای فرهنگی افزایش جمعیت، با گرامیداشت هفته دولت اظهارداشت: خدمات دولت باید برای مردم بازگو شود و در راستای تلاش برای رفع مشکلات مردم گام برداشته شود.

 

 

امام جمعه الیگودرز اظهارداشت: مسئله جمعیت از اساسی ترین مسائل کشور بوده و جزء مولفه های پیشرفت و قدرت کشور است.

 

وی ادامه داد: افزایش جمعیت از جمله دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی محسوب می شود و در این زمینه باید برنامه ریزی، فرهنگ سازی و روشنگری شود.

 

حجت الاسلام سرلک به بیان چالش ها و آسیب های رشد منفی جمعیت بیان و علل، عوامل و ریشه های رشد منفی جمعیت پرداخت و گفت: باید جهت افزایش رشد جمعیت بررسی های کارشناسی شده صورت گیرد و راهکارهای لازم ارائه شود.

 

گفتنی است، در پایان‌ پس از جمع بندی مباحث و موضوعات، مصوباتی در راستای فرهنگ سازی پیرامون ترغیب و تشویق عمومی جامعه، نسبت به موضوع فرزند آوری و افزایش جمعیت به دستگاه های مربوطه ابلاغ گردید.

 

کد خبر 1087907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha