نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حال عبور از کانال سوئز است

دریادار کاویانی با بیان اینکه هم اکنون نیروی دریایی ارتش در حال عبور از کانال سوئز است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان داد آنچه رژیم غاصب صهیونیستی از آن دم می‌‌زند، پوچ و بی اساس است و ما در ورودی کانال سوئز در دریای سرخ هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، دریادار « حمزه علی کاویانی» امروز( سه شنبه، 2 شهریور ) در حاشیه افتتاحیه مسابقات جام دریا در انزلی اظهار داشت: اکنون نیروی دریایی ارتش در حال عبور از کانال سوئز است و به‌دنبال آن است که تدابیر مقام معظم رهبری را که فرمودند" نیروی دریایی بسازید در شان مردم ایران " عملی سازد.

 

جانشین نیروی دریایی ارتش راهبردی جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروی دریایی ما در دریای شمال، در خلیج فنلاند و در روز نیروی دریایی در روسیه حضور پیدا کرد و این اقتدار و بزرگی ایران اسلامی را در دریای مدیترانه به رخ جهانیان می‌کشد.

 

وی تاکید کرد: در ماه‌های اخیر ناوگان جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس حضوری پررنگ داشت و توانست غیرت آمریکایی‌ها را به چالش بکشد. نیروی دریایی قدرتمند ایران نه تنها در دریای خزر که دریای صلح و امنیت است بلکه در ناوگان جنوب در شمال اقیانوس هند حضور دارد و نیروی دریایی ارتش ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت خود را در منطقه ظاهر کرده است.

 

کاویانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران محور و وزنه ثبات منطقه است و این را به جهان ثابت کرده ایم.

 

وی تصریح کرد: اکنون که مسابقات غواصی منطقه سوم دریایی در سواحل مکران و شمال اقیانوس هند و مسابقات شناوری در شهرستان بندرانزلی گیلان جریان دارد، کشورهای دنیا شاهد هستند که تمایل کشورهای بزرگ سفر دریایی در کنار ایران است.

 

کاویانی با بیان اینکه ما قدرت بزرگ و تأثیرگذاری در منطقه هستیم افزود: پروژه ایران هراسی و تحریم حداکثری که آمریکا و کشورهای غربی در پی آن بودند، امروز بی‌اثر شده است و ما اجازه نمی‌دهیم بیگانگان و آنهایی که بدنبال استبداد در منطقه هستند در اینجا جای پا باز کنند.

 

وی اظهار داشت: کشورهای حاشیه خزر در این مسابقات نظامی در کنار ما قرار گرفته‌اند و با شناورهای مدرن در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

 

کاویانی خاطرنشان کرد: امیدواریم جمهوری اسلامی ایران در کنار کشورهای حاشیه خزر و در دریای صلح و دوستی،امنیت و صلح را حفظ کرده و ارتقا دهد.

 

کد خبر 1087993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha