جامعه پزشکی همیشه برای سلامت مردم تلاش کردند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه پزشکی همیشه برای سلامت مردم تلاش کردند و همواره در کناره مردم در ایام بیماری کرونا حضور فعال داشتند، لذا در پیشگاه خداوند اجر و پاداش بزرگی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج امروز (۲ شهریور ماه) به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از نزدیک با خانواده نخستین شهید مدافع سلامت (شهید محمد زارعی) در استان دیدار کردند.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این دیدار گفت: شهید دکتر زارعی از پزشکان متخصص، دلسوز و متعهد بود که در راه نجات جان مردم تلاش کرد و در ایام شیوع ویروس کرونا در صحنه مقابله با این ویروس منحوس در کنار همکاران خود خدمات رسانی می‌کرد.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جامعه پزشکی همیشه برای سلامت مردم تلاش کردند و همواره در کناره مردم در ایام بیماری کرونا حضور فعال داشتند، لذا در پیشگاه خداوند اجر و پاداش بزرگی دارند.
 
IMG_۲۰۲۱۰۸۲۴_۱۲۰۲۳۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم گفت: جامعه پزشکی برای سلامت‌ مردم همیشه در صحنه حضور فعال داشته و ارزش آنها برای جوامع بشری مشخص است.
 
 
«پرویز یزدان پناه» از شهید زارعی به عنوان فردی خوش اخلاق و پرتلاش یاد کرد و افزود: همه جامعه پزشکی متعلق به مردم بوده و فرزندان جامعه هستند که برای خدمت رسانی همیشه آماده هستند.
 
 
گفتنی است در این‌ دیدار با تقدیم لوح‌ و هدایایی از خانواده شهید زارعی نخستین شهید مدافع سلامت کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
 
 
کد خبر 1087994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha