آزادی یک هزار و ۲۰۰ زندانی جرائم غیرعمد طی یکسال گذشته در البرز

جمیاری با اعلام خبر آزادی یک هزار و ۲۰۰ زندانی بدهکار از زندان های استان البرز با همت خیران گفت: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با همت اشخصاص حقیقی، خیران و مرکز مشارکت های عمومی طی یکسال گذشته محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اسماعیل جمیاری» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر آزادی یک هزار و ۲۰۰ زندانی بدهکار از زندان های استان البرز با همت خیران گفت: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با همت اشخصاص حقیقی، خیران و مرکز مشارکت های عمومی طی یکسال گذشته محقق شده است.

 

مدیرکل زندان های استان البرز افزود: یکی از اولویت های ابلاغی به سازمان زندان ها، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت آنان به خانواده هایشان است.

 

وی اظهار کرد: طی شهریورماه سال گذشته تا کنون یک هزار و ۲۰۰ زندانی از محکومان جرائم غیرعمد در البرز آزاد شده اند که این اقدام در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و توجه به کانون خانواده انجام شده است. 

 

جمیاری اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت شهید اسدالله لاجوردی و یادمان شهداء منتسب به کارکنان زندان های البرز به یاد ۴۶ شهید تعداد ۴۶ زندانی بدهکار مالی با پرداخت ۱۳ میلیارد ریال از زندان رهایی یافتند. 

 

لازم به ذکر است آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسدالله لاجوردی و یادمان شهداء منتسب به کارکنان زندان های البرز با حضور جمعی از خیران و نیکوکاران برگزار شد. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1088041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha