نخستین سوگواره ملت امام حسین(ع) با محوریت تولید و کنش گری عاشورایی در فضای مجازی فراخوان داد

موسوی زاده با اعلام خبر اعلام فراخوان نخستین سوگواره ملت امام حسین(ع) گفت: از اصحاب رسانه که در ایام ماه محرم و صفر نسبت به انتشار خبر، گزارش، مقاله یا یادداشت با محوریت عاشورای حسینی تولیداتی داشته اند دعوت می شود در این سوگواره شرکت کنند.

« سید محمدرضا موسوی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعلام فراخوان سوگواره عاشورایی گفت: این سوگواره با هدف تقویت و نشر باورهای دینی و ارزشی با محوریت عاشورای حسینی برگزار می شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: از تمامی اصحاب رسانه استان البرز که در ایام ماه محرم و صفر نسبت به انتشار خبر، گزارش، مقاله یا یادداشت با محوریت عاشورای حسینی تولیداتی داشته اند دعوت می شود در این فراخوان شرکت کنند.

 

موسوی زاده اظهار کرد: نخستین سوگواره ملت امام حسین(ع) با محوریت دستگاه های مرتبط به ویژه سازمان بسیج رسانه برگزار می شود و در این خصوص محوریت با آثاری است که در فضای مجازی تولید و منتشر شده است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: این سوگواره در بخش رسانه های تصویری، بخش رسانه های مکتوب، صوتی و رادیویی، خادمین رسانه های حسینی و ... است. 

 

گفتنی است، فراخوان نخستین سوگواره ملت امام حسین (ع) در قالب پویش تولید و کنش گری عاشورایی در فضای مجازی است که علاقمندان آثار خود را تا ۱۵ مهرماه می توانند ارسال کنند. 

 

علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت دبيرخانه به آدرس : http://tnoih.ir، دبيرخانه دائمي سوگواره هاي حسيني عليه السلام ارسال نمایند. 

 

 

کد خبر 1088057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha