برنامه های هفته دولت در شهرستان جهرم تشریح شد

۲۵ پروژه عمرانی، درمانی و تولیدی با اعتباری افزون بر ۴۰۶ میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و محلی در شهرستان جهرم بهره برداری می شود.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، برنامه های هفته دولت در شهرستان جهرم را تشریح کرد و گفت: بهره برداری از بیمارستان 313 تخت خوابی جهرم با اعتباری افزون بر 2 هزار و 700 میلیارد ریال از برنامه های هفته دولت در این شهرستان است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به آغاز به کار مرکز درمان ناباروی «حکیم سلمان» در هفته دولت، افزود: حفر، تجهیز و اجرای شبکه آب رسانی به بیمارستان 313تخت خوابی با اعتباری افزون بر 70 میلیارد ریال و زیرسازی، روزسازیو آسفالت ورودی بیمارستان دیگر پروژه هایی است که در این ایام به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به اجرای شبکه برق فشار قوی و احداث مخزن آب شرب فرودگاه جهرم با اعتبار افزون بر 17 میلیارد ریال، گازرسانی به روستای «رنجکو» با اعتباری افزون بر 72 میلیارد ریال، اجرای پیاده راه «سلامت» با اعتبار 70 میلیارد ریال، اصلاح جدول، اجرای آسفالت ضلع شرقی خیابان «مصطفی خمینی (ره)» با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال، اختصاص 120 پکیج خورشیدی به عشایر شهرستان با اعتبار افزون بر 12 میلیارد از جمله پروژه هایی است که همزمان با هفته دولت در شهرستان جهرم کلید می خورد.

 

به گفته شفیعیان، عملیات روکش حفاظتی ابتدای حوزه لار به جهرم به طول 22 و نیم کیلومتر، عملیات روکش آسفالت محور شیراز به جهرم به طول 18 کیلومتر، روکش آسفالت ورودی شهرک «احمدیه»، عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی «جامغان» به طول یک و هفت دهم کیلومتر، بهسازی معابر روستای «هرموج» به طول 6 هزار متر مربع و احداث آموزشگاه 6 کلاسه روستای «آرجویه» دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت در شهرستان جهرم عملیاتی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به تعداد 404 واحد مسکونی بهره برداری می شود، خاطرنشان کرد: مدرسه ابتدایی 6 کلاسه «صدیقه طاهره» در روستای «بهجان»، حفر و تجهیز چاه و انتقال آب غرب روستای «چارطاق»، روشنایی تقاطع «سیمکان»، کارگاه تولیدی ماسک یکبار مصرف پزشکی، احداث سردخانه 2 مداره در بخش «کردیان»، مجتمع سورتینگ وبسته بندی مرکبات و گلخانه سبزی و صیفی جان در بخش «کردیان» در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم آسفالت معابر ناحیه صنعتی «کوثر» و شبکه آب رسانی این مجموعه، کلنگ زنی جهت خفر چاه آب شرب منطقه «تنگ به دانه»، کلنگ زنی آغاز عملیات گازرسانی به روستای «مانیان» را دیگر پروژه های شهرستان جهرم در هفته دولت عنوان کرد که با حضور مدیران استانی و محلی به بهره برداری می رسند.

 

شفیعیان در پایان عنوان کرد: جمع اعتبارات پروژه های هفته دولت در شهرستان جهرم 406 میلیارد و 404 میلیون ریال برآورد شده است.

 

کد خبر 1088065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha