شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان مردمی، مومن و انقلابی هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان مردمی، مومن و انقلابی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه هماهنگی مراسم هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و گرامیداشت هفته دولت گفت:  شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان مردمی، مومن و انقلابی هستند که باید سیره و روش آنان همواره مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.
محمودی افزود: بزرگداشت شهدا و پیام رسانی در این رابطه اقتدا به سیره امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) است که پیام رسان شهدای کربلا بودند و این پیام رسانی مکمل شهادت شد، ما نیز باید پیام رسان امام و  شهدا باشیم.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران یاد و خاطره شهدای شهریور ماه، شهیدان لاجوردی، اندرزگو، آیات مدنی و قدوسی، دستجردی، عراقی و فرزندش حسام را گرامی داشت و هشتم شهریور ماه را یادآور فاجعه ای دردناک دانست که رئیس جمهور مکتبی و نخست وزیر انقلابی توسط عوامل نفاق به شهادت رسیدند.
وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی مراسم هشتم شهریور به صورت محدود و با رعایت دستورات بهداشتی همراه با نثار گل در یادمان شهدای 72 تن در بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد.همچنین گرامیداشت شهدا در نماز های جمعه، مساجد و پایگاه های بسیج، فضاسازی شهری، تولیدات مناسب جهت فضای مجازی از دیگر برنامه هایی است که انجام خواهد شد.
محمودی از فعالان رسانه و فضای مجازی خواست جهت تبیین شخصیت این شهدا و معرفی آنها به نسل جوان تلاش جدی تر داشته باشند.

کد خبر 1088072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha