ارسال ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه «نارنج»

بادپر گفت: در حالی که تنها یک ماه از فراخوان هشتمین ۲ سالانه داستان کوتاه «نارنج» می گذرد ۳۰۰ اثر از ۱۷۵ نویسنده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

«محمد بادپر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷۵ نفر با ارسال آثار خود در هشتمین ۲ سالانه داستان کوتاه «نارنج» شرکت کرده اند، گفت: این در حالی است که تنها یک‌ماه از انتشار فراخوان این ۲سالانه گذشته است.

 

دبیر هشتمین ۲سالانه‌ داستان کوتاه نارنج افزود: در حال حاضر حدود ۳۰۰ اثر در این جایزه‌ ادبی شرکت کردند که نسبت به دوره‌های قبل رشد داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه این جایزه‌ ادبی مانند دوره‌های گذشته با استقبال بسیار خوب داستان‌نویسان روبه‌رو شده است، خاطرنشان کرد:  بسیار خوشحال هستیم که شاهد همراهی و حمایت نویسندگان، انجمن‌های داستان و کارگاه‌های نویسندگی سراسر کشور و هم‌چنین داستان‌نویسان مطرح با این ۲سالانه هستیم. 

 

بادپر با بیان اینکه مدت ارسال آثار تنها تا ۳۱ شهریورماه بوده و این مدت به‌هیچ‌عنوان تمدید نمی شود، گفت: استقبال از این دوره تاکنون فراتر از پیش‌بینی ما بوده و این افتخار بزرگی برای برگزارکنندگان ۲سالانه‌ «نارنج» است.

 

وی با اشاره به اینکه از نویسندگان تقاضا داریم متن فراخوان را با دقت مطالعه بفرمایند و ارسال آثارشان را به روزهای آخر موکول نکنند، تصریح کرد: علاقه‌مندان تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ فرصت دارند حداکثر دو داستان (چهار هزار کلمه‌ای) خود را از طریق پست الکترونیکی dastannaranj@gmail.com و یا قسمت ارسال اثر سایت www.dastannaranj.ir به این ۲سالانه ارسال کنند.

 

دبیر هشتمین ۲سالانه‌ داستان کوتاه نارنج با اشاره به اینکه پایبندی به اصول در کنار دوستی‌ها شعار اصلی این ۲سالانه طی این ۱۶ سال بوده است، افزود: این دوره از ۲سالانه داستان کوتاه «نارنج» نیز مانند دوره‎‌های قبل، کارگاه داستان «باران»، انجمن اهل قلم شهرستان جهرم و «موسسه‌ فرهنگی هنری «نارنج» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس»، دفتر نماینده شهرستان جهرم و رییس کمیسیون عمران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و مجموعه‌ مدیریتی شهرستان جهرم برگزار می شود. 

 

وی با اشاره به اینکه متن کامل فراخوان در سایت جشنواره موجود و علاقه‌مندان لازم است ابتدا متن فراخوان را به دقت مطالعه و سپس نسبت به ارسال اثر اقدام کنند، افزود: همه‌ فارسی‌زبانان دنیا می‌توانند در این دوسالانه شرکت کنند.

 

به گزارش شبستان، داوری هفت‌دوره‌ گذشته این جایزه ادبی را چهره‌های شاخص ادبیات داستانی ایران نظیر؛ «ابوتراب خسروی»، «محمد کشاورز»، «احمد اکبر‌پور»، «امیرحسین خورشیدفر»، «ابراهیم دمشناس» «حسن محمودی»، «احمد آرام»، «عباس عبدی»، «بها‌الدین مرشدی»، «ندا کاووسی‌فر»، «غلامحسین دهقان»، «بابک طیبی»، «فرشته احمدی»، «محمد حسینی»، «احمد آرام» و ... انجام داده‌اند.
 

کد خبر 1088116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha