۸۳ درصد مجموعه آموزش و پرورش گلستان واکسینه شده اند

حق شناس گفت: تا کنون ۸۳ درصد مجموعه آموزش و پرورش گلستان واکسینه شده اند و تلاش داریم واکسیناسیون تمام این مجموعه تا ابتدای مهر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، «هادی حق شناس» در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: تصمیم گیری در خصوص شیوه بازگشایی مدارس بر عهده ستاد ملی کروناست و ما تابع اعلام نظر در سطح ملی هستیم که البته هنوز بصورت قطعی اعلام نشده است.

 

استاندار گلستان افزود: استان آمادگی کامل برای هر یک از سه شیوه انتخابی در سال تحصیل جدید در قالب آموزش غیرحضوری یا همان مجازی، نیمه حضوری و یا حضوری را دارد.

 

وی ادامه داد: مشتاق برگزاری حضوری مدارس هستیم اما به دلیل شرایط کرونایی باید سلامت معلمان و دانش آموزان در اولویت باشد.

 

حق شناس یادآور شد: در صورت برگزاری حضوری مدارس رانندگان سرویس مدارس مکلف به اجرای واکسیناسیون هستند و در غیر این صورت امکان فعالیت آنان وجود ندارد.

 

وی خاطر نشان کرد: تا کنون ۸۳ درصد مجموعه آموزش و پرورش استان واکسینه شده اند و تلاش داریم واکسیناسیون تمام این مجموعه تا ابتدای مهر انجام شود.

 

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تغییر کاربری ملک دبیرستان طالقانی گرگان بدینگونه خواهد بود که مکان مورد نظر به عنوان ملک آموزش و پرورش در نظر گرفته شود و شهرداری یا با تغییر کاربری آن موافقت کند و یا با آموزش و پرورش به توافق برسد.

 

 

کد خبر 1088117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha