برگزاری دوره آموزشی تربیتی «نسل حسینی» در گلستان

حجت الاسلام گرزین گفت: با توجه به اینکه کشور در معرض خطر چالش جمعیتی قرار دارد تبلیغات اسلامی برای تامین آینده و امنیت کشور براساس تحقق فرامین مقام معظم رهبری دوره آموزش تربیتی نسل حسینی را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» صبح امروز(چهارشنبه ۳ شهریور) در دوره آموزشی نسل حسینی اظهار کرد: براساس مطالعات انجام شده کشورمان در معرض خطر و چالش جمعیتی قرار دارد که در این راستا تبلیغات اسلامی برای تامین آینده و امنیت کشور و تحقق دغدغه های رهبر معظم انقلاب نسبت به برگزاری دوره آموزشی تربیتی نسل حسینی اقدام کرده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: این دوره یک کارگاهی آموزشی دو روزه برای تربیت مربی با موضوع اهمیت بحث جمعیت، دلایل تاریخی کاهش جمعیت و چرایی پرداختن به بحث افزایش جمعیت و راهکارهای تقویت افکار عمومی و پاسخ به شبهات این حوزه است.

 

وی افزود: اساتید دوره تربیتی نسل صالح کشوری هستند و مبلغان و افراد تاثیرگذار استان گلستان از شرکت کنندگان و مدعوین این دوره آموزشی هستند تا بتوانند این مباحث را به سایر مبلغان و نخبگان انتقال دهند تا در این زمینه تبیین درست و کار فرهنگی ریشه ای را در استان شاهد باشیم.
 

حجت الاسلام گرزین در خصوص آزمون شفاهی قرآن کریم تصریح کرد: شانزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در استان گلستان در حال برگزاری است، این آزمون در دو شهر گنبدکاووس و گرگان آزمون برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: مقرر شد برگزیدگان این دوره در قالب سطح یک، دو و سه به کشور معرفی شوند و هر کدام از شرکت کنندگان که امتیاز سطح سه را کسب کند مدرک معادل کارشناسی به وی تعلق می گیرد، همچنین به برگزیدگان سطح دو مدرک معادل کارشناسی ارشد و به برگزیدگان سطح یک مدرک معادل دکتری اعطاء می شود.

 

وی بیان کرد: آزمون تخصصی قرآن کریم با حضور 211 نفر از حافظان قرآن کریم برگزار می شود و برگزیدگان به تهران معرفی خواهند شد.

 

کد خبر 1088132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha