۲۰ پروژه شرکت گاز در روستای حسن آباد میان شهرستان بیرجند افتتاح شد

۲۰ پروژه شرکت گاز با حضور استاندار خراسان جنوبی به صورت همزمان در روستای حسن آباد میان شهرستان بیرجند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، ۲۰ پروژه شرکت گاز خراسان جنوبی امروز (۳ شهریور) در دومین روز از هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی به صورت همزمان در روستای حسن آباد میان  شهرستان بیرجند افتتاح شد.

 

این پروژه ها شامل گازرسانی به 6 روستا، پنج واحد صنعتی و تولیدی و 9 پروژه مسکن محرومین بود. گازرسانی به 6 روستای حسن آباد میان، حسن آباد پایین، شاهو، قاسم آباد مافنداب، چشمه موسی و چشمه گزو 45 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

 

گازرسانی به پنج واحد صنعتی و تولیدی با هزینه کرد پنج میلیارد ریال اعتبار و 9 پروژه مسکن محرومین با اعتباری معادل 10 میلیارد ریال برای بهره مندی 125 خانوار جمعیت از دیگر پروژه هایی است که در این مراسم به بهره برداری رسید.

 

همزمان با حضور استاندار در روستای حسن آباد میان، عملیات اجرایی گازرسانی به 9 روستا، 24 واحد صنعتی و تولیدی و چهار پروژه طرح اقدام ملی مسکن نیز آغاز شد.


بر این اساس، عملیات گازرسانی به روستاهای خونیک کَجین، اَفکشت، فِریز، دَهنه، سُرقان سفلی، شَهراه، مسن آباد، چاه علی محمدی و حسین آباد گزندری رسماً آغاز شد تا با اعتبار پیش بینی شده 51.5 میلیارد ریال، 163 خانوار ساکن در این روستاها، از نعمت گاز شهری برخوردار شوند.


در این مراسم عملیات گازرسانی به 24 واحد صنعتی و تولیدی با پیش بینی اعتبار 70 میلیارد ریال و چهار پروژه طرح اقدام ملی مسکن نیز آغاز شد.


با اجرای گازرسانی به این چهار پروژه طرح اقدام ملی مسکن چهار هزار و 337 خانوار از نعمت گاز شهری برخوردار می شوند. اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه 63 میلیارد ریال است.

کد خبر 1088166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha