افتتاح پنج پروژه شرکت توزیع نیروی برق شیراز در هفته دولت

زراعت پیشه گفت: شرکت توزیع نیروی برق شیراز به مناسبت هفته دولت، پنج پروژه خود را به ارزش ۸۴ میلیارد تومان آماده افتتاح و آماده بهره برداری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جلال زراعت پیشه»، امروز (چهارشنبه 3 شهریور) با اشاره به افتتاح پروژه های شرکت توزیع نیروی برق شیراز در هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت: شرکت توزیع نیروی برق شیراز به مناسبت هفته دولت، پروژه های خود را به ارزش 84 میلیارد تومان آماده افتتاح و آماده بهره برداری کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز افزود: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریمهای ظالمانه تشدید شده، اقدامات توسعه ای شرکت توزیع نیروی برق شیراز در بخش های مختلف تداوم داشته است و در هفته دولت امسال نیز پنج عنوان پروژه به ارزش 84 میلیارد تومان توسط شرکت توزیع برق شیراز با همکاری بخش خصوصی، آماده افتتاح و بهره برداری شده است.

وی اضافه کرد: نیروگاه مولد مقیاس کوچک با قدرت تولید چهار مگاوات برق مهمترین پروژه این هفته است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده و آماده بهره برداری است.

زراعت پیشه تاکید کرد: این نیروگاه از سال 98 احداث شد اما به دلایلی بهره برداری از آن به تاخیر افتاد و توان تامین برق مورد نیاز حداقل هشت واحد صنعتی را دارد.

زراعت پیشه ادامه داد: توسعه شبکه و نصب لوازم اندازه گیری با هدف جذب پنج هزار مشترک جدید و افزایش ظرفیت، توسعه فیدر، ایجاد قدرت مانور و احداث شبکه روشنایی برای ارتقای خدمت رسانی به مشترکان  موجود و شهروندان به ارزش 150 هزار میلیون ریال از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: اصلاح و نوسازی شبکه با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و برق رسانی به 600 مشترک عادی با اعتباری بیش از 50 هزار میلیون ریال نیز از دیگر پروژه های این شرکت است که در این هفته مورد بهره برداری قرار می گیرد.

زراعت پیشه اعلام کرد: توسعه شبکه روستایی و احداث فیدر جدید به منظور توسعه مناطق روستایی و جذب متقاضیان مولد به ویژه کشاورزی و برق رسانی به 124 مشترک بخش کشاورزی در محدوده تحت مدیریت توزیع نیروی برق شیراز نیز با بیش از 170هزار میلیون ریال اعتبار اجرا شده است.

کد خبر 1088204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha