امیدواریم با حضور شهردار بتوانیم از کمک سازمان همیاری ها استفاده کنیم

ناصحی با بیان اینکه فصل جدیدی در حوزه مدیریت شهری مشهد آغاز شده است، گفت: امیدواریم با حضور شهردار جدید و تعریف کارهای مشترک بتوانیم از کمک و توانایی های سازمان همیاری در هر جایی که نیاز است استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی ناصحی» امروز(۳ شهریور) در نشست با مدیرعامل سازمان همیاری های استان به ظرفیتها و مزیتهای سازمان همیاری اشاره و بیان داشت: حتما ما به عنوان مدیریت شهری در دوره جدید نگاه جدی به مجموعه های بزرگ و توانمندی چون سازمان همیاری به ویژه در حوزه سرمایه گذاری خواهیم داشت.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه واقعا در برخی حوزه و محلات از حیث شهری عقب هستیم، ادامه داد: محلاتی هستند که در فاصله کمتر از ۳ کیلومتری حرم رضوی از شرایط بسیار بدی برخوردارند و نیاز به رسیدگی آنها ضروری است، ان شالله برند و جایگاه سازمان همیاری شهرداریها می تواند در این حوزه ها کمک کند.

 

وی در خصوص مسئولیت اجتماعی و حمایت شهرداری کلانشهر مشهد از شهرهای کوچک و کم برخوردار، عنوان کرد: اگر بتوانیم به نوعی حتی غیر مستقیم به ارتقاء مدیریت شهرهای دیگر کمک کنیم حتما هزینه های خودمان را کاهش خواهیم داد به طوری که اگر در شهرهای دیگر زیرساختهای لازم فراهم باشد.

 

ناصحی ادامه داد: مهاجرت کنترل شده و آثار سوء این مهاجرتها برای کلان شهر مشهد از بین خواهد رفت، بر این اساس با توجه به رسالت و تکالیف قانونی سازمان همیاری این نهاد می تواند در این حوزه موثر عمل کند.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه فصل جدیدی در حوزه مدیریت شهری مشهد آغاز شده است، افزود: امیدواریم با حضور شهردار جدید و تعریف کارهای مشترک بتوانیم از کمک و توانایی های سازمان همیاری در هر جایی که نیاز است استفاده کنیم.

کد خبر 1088228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha