ذبح ۱۱ راس گوسفند به همت خیرین و کانون فرهنگی هنری روستای آرتیمان

آقا بابایی گفت: چهارمین رزمایش کمک های مومنانه ، شامل ذبح ۱۱ راس گوسفند به همت خیران ، اعضای کانون و اهالی روستای آرتیمان در شهرستان تویسرکان انجام شد.

«محبوبه آقا بابایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: چهارمین رزمایش انفاق و کمک های مومنانه شامل ذبح 11 راس گوسفند به همت خیرین آرتیمان و تقسیم بین اهالی روستای آرتیمان در روز عاشورای حسینی انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روستای مسجد جامع  آرتیماندر شهرستان تویسرکان افزود: رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه، در جهت یاری رساندن به همنوعان با راه اندازی پویشی تحت عنوان پویش کمک مومنانه «نذر قربانی» انجام شد.

 

وی با بیان اینکه در این اوقاتی که به دلیل بیماری کرونا شرایط برای برخی مردم بسیار سخت شده، بر همه واجب است که تا به یکدیگر یاری رسانیم.

 

وی اظهار کرد: مراسم عزاداری هر شب در این دهه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به سال‌های گذشته، به همراه سخنرانی و روضه‌خوانی برگزار شد.

 

وی بیان کرد: انجام اقدامات فرهنگی و خداپسندانه سبب ورود افراد به دستگاه امام حسین (ع) می‌شود و بستری را فراهم می‌آورد تا جوانان و نوجوان در ایام محرم نهایت استفاده را ببرند.

 

 

 

 

کد خبر 1088234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha