گسترش منکرات و جرائم از طرح های دشمن است

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه گسترش منکرات و جرائم از طرح های دشمن است، گفت: باید طرحی ارائه داد تا بتوان در مقابل هجمه های کارشناسی شده دشمنی مقاومت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۳ شهریور) در دیدار با سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام عزای اباعبدالله الحسین(ع) و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: گسترش مفاسد، منکرات و جرایم دیگر از ابزار کاری، طرح و برنامه های کارشناسی شده دشمنان اسلام، انقلاب و انسان است که در سر هوای تسلط بر کل جهان را می پرورند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خطرناک ترین ابزار دشمن این است که آن ها از مردم قانون مداری را بردارند و قانون شکنی را ترویج دهند، مواردی گزارشی مانند آمار و ارقام مواد مخدر، مشروبات الکلی، دزدی، فحشا و منکر از ابزاری است که جامعه ما را بی قانون کنند و التزام قانونی را حذف کنند.

 

وی ادامه داد: با آن همه ادعای تدبیر و امید، ما در مقابل دشمن نه تدبیری دیدیم و نه امید؛ الحمدلله مردم با بصیرت رای دادند و با همه مشکلات موجود دولت جدیدی می آید، ما امیدواریم که همه با هم شیوه کار را تغییر دهیم چون برای همه نمی توان یک نسخه پیچید، باید شیوه کار تغییر پیدا کند.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه دشمن برای کوچکترین کار علیه ما اتاق فکر دارد و کارشناسی می کند، افزود: متاسفانه در مقابل هجمه دشمن ما هم همینطور ایستاده ایم، این مانند این است که بخواهیم با تفنگ برنو با موشک دشمن مقابله کنیم، برای هر مسئله ای باید متناسب با آن در همان روز نسخه ارائه شود و برای مسائل از 40 سال قبل تا 40 سال بعد به یک گونه نسخه پیچید.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: امیدواریم که افراد دلسوز، متعهد و باصداقت بیایند و وضعیت بهبود یابد، چون ما برحق هستیم و دشمن ظالمانه در هر بعدی دارد حق کشی می کند خدا ما را یاری می کند، امیدواریم دولتی تراز دولت شهیدان رجایی و باهنر بیاید و همه همکاری کنند و طرحی نو دراندازند و بیش از همه بصیرت داشته باشند.

 

وی در ادامه گفت: خانواده ها، آموزش و پرورش دانشگاه باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند، بسیاری از مشکلات مال خود خانواده ها، آموزش و پرورش و دانشگاه است، ما نسبت به وظایف خود کوتاهی می کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن خداقوت به کارکنان نیروی انتظامی، عنوان کرد: کار و ماموریت شما با زوایای گوناگون و گسترده است، امیدواریم که این مقطع تمام شود و شرایطی پیش بیاید که هم برای شما هم وسعت و فرصتی حاصل شود.

 

 

 

 

کد خبر 1088267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha