پروژه گاوداری دلفان متناسب با نیاز منطقه اجرا شده است

خادمی با اشاره به روند مطلوب تکمیل پروژه گاوداری دلفان، افزود: پروژه گاوداری ۶ هزار راسی دلفان طی دو سال اخیر پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(3 شهرویر) در  دومین روز از هفته دولت، در بازدید از روند اجرای پروژه گاو داری ۶ هزار رأسی شهرستان دلفان، اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار مهمی که طی سال های اخیر با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با حمایت مستقیم وزیر محترم انجام شده، اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی در شهرستان دلفان است. 

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه سازمان شستا سرمایه گذاری اجرای این طرح در شهرستان دلفان است، بیان کرد: این پروژه تاکنون به لحاظ فیزیکی پیشرفت بسیار مناسبی داشته و می توان گفت فاز نخست آن تقریباً به پایان رسیده است. 

 

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه ها و نیازهای مخصوص گاوداری تهیه شده و در حال نصب در محل هستند و تجهیزات ساختمانی و سایر ملزومات نیز در حال تکمیل شدن هستند. 

 

خادمی با تشکر از دست اندرکاران و مسئولین اجرای پروژه، افزود: طرح گاوداری ۶هزار رأسی دلفان از جمله پروژه های بسیار خوب استان است که متناسب با نیاز منطقه طراحی و اجرا شده و به نوعی می توان گفت یکی از مزیت‌های منطقه نیز به شمار می‌رود.

 

وی یادآور شد: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۲ هکتار در ۱۵ کیلومتری محور نورآباد به نهاوند احداث شده که با تکمیل آن برای ۱۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

 

خادمی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح سالانه ۳۵ هزار تن شیر و یک هزار تن گوشت قرمز به تولید شهرستان اضافه خواهد شد و با در نظر گرفتن قابلیت های موجود در منطقه، امکان ارتقاء این پروژه به ۱۰ هزار راس نیز وجود دارد. 

 

استاندار لرستان اظهارکرد: این پروژه با توجه به پیگیری های خوبی که در دو سال اخیر انجام شده، از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است و انتظار می رود به زودی شاهده افتتاح و بهره برداری از آن در شهرستان دلفان باشیم.

 

کد خبر 1088319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha