افتتاح ۴ نگارخانه در خراسان جنوبی همزمان با هفته دولت

نبی زاده گفت: همزمان با هفته دولت چهار نگارخانه با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال در سطح استان خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

«ناصر نبی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با گرامیداشت هفته دولت گفت: در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی این هفته چهار پروژه فرهنگی و هنری افتتاح خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی از افتتاح مرکز آموزشی و نگارخانه طلوع شهرستان مرزی زیرکوه با زیربنای ۳۰۰ متر مربع خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی ادامه داد: نگارخانه شهرستان درمیان نیز با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و زیربنای ۳۰۰ مترمربع در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

نبی زاده با اشاره به اینکه نگارخانه آفتاب شهرستان سرایان با زیربنای ۸۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی در هفته دولت است، عنوان کرد: همچنین نگارخانه خورشید بشرویه هم با زیربنای ۷۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی با بیان اینکه با افتتاح پروژه های هفته دولت ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع به فضاهای فرهنگی استان اضافه می شود، یادآور شد: در حال حاضر حدود ۲۵ هزار مترمربع زیر ساخت فرهنگی تخصصی در استان وجود دارد.

 

وی بیان کرد: این زیرساخت ها در قالب نگارخانه، سالن نمایش، مراکز اداری و فرهنگی، سالن های چند منظوره، سینما و... است که ۹ هزار متر مربع آن طی سه سال گذشته افتتاح شده است.

کد خبر 1088402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha