کلنگ احداث کارخانه کنسانتره آهن در زیرکوه به زمین خورد

همزمان با سومین روز هفته دولت، کلنگ احداث واحد یکصد هزار تُنی کنسانتره سنگ آهن حاجی آباد زیرکوه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و فرماندار زیرکوه به زمین خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، صبح امروز (4 شهریور) همزمان با سومین روز هفته دولت، کلنگ احداث واحد یکصد هزار تُنی کنسانتره سنگ آهن حاجی آباد زیرکوه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و فرماندار زیرکوه به زمین خورد.

 

«محمد فرهادی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این مراسم گفت: شهرستان زیرکوه یک شهرستان غنی از لحاظ مواد معدنی است و امیدواریم راه اندازی این طرح تولیدی نقشه راهی برای ورود سایر سرمایه گذاران بخش خصوصی به این شهرستان مستعد باشد.

 

«محمدحسین عربشاهی» فرماندار زیرکوه نیز در این مراسم اظهار داشت: شهرستانی که دارای معادن غنی آهن است نیازمند ایجاد مرکز فرآوری این محصولات بود که این اتفاق با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان افتاد و برای تعداد زیادی از جوانان منطقه ایجاد اشتغال خواهد کرد.

 

وی در ادامه گفت: این واحد تولیدی با ظرفیت سالانه یکصد هزار تُن با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 

فرماندار زیرکوه در خصوص میزان اشتغال زایی این طرح عنوان کرد: با بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۴۷ نفر به طور مستقیم و ۹۴ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

کد خبر 1088445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha