افتتاح و کلنگ زنی ماهانه ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در گلستان

حق شناس گفت: از شهریور سال گذشته تاکنون ماهانه ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در گلستان افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (پنجشنبه 4 شهریور) در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت استان گلستان اظهار کرد: در سال های اخیر کارهای مهمی در حوزه آب انجام شده است و امیدواریم در دو تا سه ماه آینده شاهد آبگیری مخزن سدنرماب در استان گلستان باشد.

 

استاندار گلستان به اجرای طرح زهکشی در استان گلستان اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با اقدامات انجام شده سطح بهره برداری از اراضی کشاورزی افزایش پیدا کند و این مهم به معیشت کشاورزان و ارزش اراضی کشاورزی کمک می کند.

 

حق شناس بابیان اینکه 100 کلاس درس در هفته دولت در گلستان به بهره برداری می رسد، افزود: در گلستان 12 هزار کلاس وجود دارد که دو هزار کلاس آن از سال 92 تاکنون ساخته شده است.

 

وی به آخرین وضعیت کرونا در گلستان اشاره کرد و افزود:  بیماران کرونایی در استان گلستان 400 نفر کمتر از دو هفته گذشته است ولی هنوز آمار ما از اسفند 98 بیشتر است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: از شهریور سال گذشته تا امسال در حدود 17 ماه ماهانه 800 میلیارد تومان در بخش های اقتصادی و عمرانی در گلستان پروژه افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.

 

حق شناس متذکر شد: امسال سه هزار و 165 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی پروژه در سطح استان گلستان را داریم که عمده پروژه های ما در هفته دولت افتتاحیه است.

 

کد خبر 1088449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha