امتحانات نهایی شهریورماه به صورت حضوری برگزار می‌شود

بالو گفت: امتحانات نهایی شهریورماه دانش‌آموزان در مدارس به صورت حضوری برگزار می‌شود.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: امتحانات نهایی شهریور ماه ۱۴۰۰ پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه بازه‌ی زمانی امتحانات پایه‌ی نهم از هشتم لغایت ۲۳ شهریور و پایه‌ی دوازدهم از هشتم لغایت ۳۱ شهریور ماه است افزود: ۳۲۹  دانش‌آموز در امتحانات پایه‌ی دوازدهم شرکت می‌کنند که ۵ حوزه‌ی امتحانی برای آنان در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه در امتحانات پایه‌ی نهم نیز دانش‌آموزان در مدارس خود آزمون می‌دهند گفت: ساعت شروع امتحانات پایه‌ی دوازدهم ۸ صبح و امتحانات پایه‌ی نهم نیز ۱۱ صبح است.

 

بالو با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی تصریح کرد: کلیه‌ی حوزه‌های امتحانی از تهویه‌ی کافی و فضای مناسب برخوردار است و در هر حوزه دانش آموزان با فاصله دو متر از یکدیگر قرار می‌گیرند و به طور مستمر و پس از هر امتحان نیز نظافت و ضدعفونی حوزه‌ها انجام می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا در مورد نحوه‌ی طراحی سؤالات امتحان نهایی خاطرنشان کرد: طراحی سؤالات امتحانات پایه‌ی دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری توسط مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی و سؤالات پایه‌ی نهم نیز به صورت هماهنگ استانی انجام می‌گیرد و به طریق الکترونیکی به حوزه‌های اجرا ارسال می‌شود.

 

 

کد خبر 1088464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha