مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه در شهر لاهرود آغاز شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود گفت: مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه همزمان با هفتمین روز از سالروز شهادت سرور و سالار آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش در شهر لاهرود آغاز شد.

«فرهاد اسماعیل اوغلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه همزمان با هفتمین روز از سالروز شهادت سرور و سالار آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش در شهر لاهرود آغاز شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود تصریح کرد: ۷۲ بسته معیشتی و بهداشتی به نیت ۷۲ تن از شهدای مظلوم دشت کربلا به همت خیرین غیرتمند، مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج لاهرود تهیه و توزیع شد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین نیکوکار، از استمرار رزمایش کمک مومنانه تا پایان بیماری منحوس کرونا در این بخش، خبر داد و افزود: مجموعه مقدس سپاه و بسیج لاهرود با لبیک گویی به فرامین فرمانده معظم کل قوا، مقام معظم رهبری و با استعانت از شهدای کربلا تا آخرین لحظه با تمام توان در کنار مردم خواهد ایستاد.

 

در ادامه این مراسم، سرهنگ «محسن مهدی اوغلی» طی سخنانی با بیان وضعیت حاد کرونا در شهرستان و شیوع بیماری ، از همگان خواست شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و از عادی انگاری بیماری خوداری نمایند.

 

جانشین فرمانده سپاه و مسئول بسیج مساجد و محلات شهرستان مشگین شهر ضمن تقدیر از خیرین نیک اندیش که با حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود همکاری کردند، از اتحاد و یکپارچگی همگانی در بحث رزمایش کمک مومنانه در لاهرود تجلیل و قدردانی کرد و بر ادامه این کار خیر و ارزشمند مردمی تاکید کرد.

 

این مراسم معنوی با حضور هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و معتمدین و اعضای شورای اسلامی شهر لاهرود و جانشین فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

 

کد خبر 1088474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha