۱۰۳۲ پروژه  با ۱۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار در نهبندان افتتاح و کلنگ زنی شد

فرماندار نهبندان گفت: طی هفته های دولت و دهه فجر دو سال گذشته یک هزار و ۳۲ پروژه با یک هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۴ شهریور) در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه اظهار کرد: هفته دولت برای پاسداشت ارزش ها و خون شهدای خدمت نام گذاری شده تا به این بهانه اقدامات ارزشمند دولت هم به مردم گزارش شود.

 

فرماندار نهبندان با تاکید بر کار جمعی، تیمی و سیستمی در مجموعه های دولتی، افزود: تمامی اقدامات همه کارکنان یک اداره، برای موفقیت یک کار دخیل هستند لذا اگر اجزاء کمک کننده و همراه نباشند موفقیت هایی حاصل نمی شود.

 

بیکی بیان کرد: در هفته دولت امسال در شهرستان نهبندان ۱۰۸ پروژه با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

وی یادآور شد: طی هفته های دولت و دهه فجر دو سال گذشته یک هزار و ۳۲ پروژه با یک هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی کرده ایم در صورتی که طی چهار سال قبل آن مجموعا ۹۵۰ پروژه با ۳۵۸ میلیارد تومان افتتاح شد که نشان از یک جهش بسیار خوبی در جذب اعتبارات و افتتاح پروژه ها دارد.

 

فرماندار نهبندان از همراهی های امام جمعه، مجموعه بسیجیان، نیروهای امنیتی و قضایی و رسانه ها در پیشبرد برنامه های شهرستان قدردانی کرد و گفت: تمامی کارمندان باید در راستای حل مشکلات و اهداف مردم تلاش و پیشبرد اهداف و اعتلای نظام باید یکی از اهداف کارکنان باشد.

 

بیکی با اشاره به منشور اخلاقی دستگاه های دولتی، افزود: رعایت عدالت، صداقت، امانت داری و راز داری وظیفه همه کارمندان دولت است و باید نقص های موجود را بپذیریم و در راستای حل آن بکوشیم.

 

وی با اشاره به وسعت و گستردگی شهرستان نهبندان، اضافه کرد: وسعت و پراکندگی جمیعت هزینه خدمت رسانی را افزایش داده است، لذا همه دولتی ها باید در راستای رضایتمندی مردم بکوشند و از هیچ تلاشی برای آنها دریغ نکنند.

 

گفتنی است در این جلسه تعدای از کارمندان نمونه ادارات سطح شهرستان نهبندان تجلیل شدند.

 

 

کد خبر 1088528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha