۷ طرح عمرانی در شهرستان بن افتتاح شد

۷ طرح عمرانی، خدماتی به مناسبت هفته دولت همزمان با روز پنجشنبه چهارم شهریور در آیینی با حضور جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری در شهرستان بن افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «جعفر مردانی» در آیین افتتاح ۷ طرح عمرانی در شهرستان بن، با تبیین خدمات دولت‌های جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی برای توسعه مناطق شهری و روستایی تلاش های بسیاری شده و در همین راستا در استان چهارمحال و بختیاری نیز با اختصاص اعتباراتی گام های اساسی در رفع محرومیت زدایی برداشته شده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، تحقق توسعه پایدار را نیازمند مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برشمرد و گفت: باید تلاش کرد تا مشارکت سرمایه‌گذاران بیش از گذشته باشد تا از این طریق در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان گام های مناسب تری برداشت.

 

وی در ادامه شهرستان بن را دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش‌های کشاورزی، دامداری، گردشگری و ورزشی عنوان کرد و اظهار داشت: باید زمینه بهره گیری بیش از پیش این ظرفیت ها را فراهم کرد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «کیانوش نادری» نیز در این آیین به طرح های هفته دولت این شهرستان اشاره کرد و گفت: این هفت طرح با کاربری زیرساخت، مسکونی، کشاورزی از سوی شش دستگاه اجرایی و با هزینه ۲۷ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

 

فرماندار شهرستان بن افزود: از این مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، چهار میلیارد ریال از بودجه استانی، شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار داخلی و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و مابقی هم از سایر ردیف‌های بودجه‌ای بوده است.

 

کد خبر 1088570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha