آزمون جامع مهارتی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کاشان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کاشان خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ساعت ۸ صبح روز  جمعه ۵ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در کاشان برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان افزود: این آزمون به صورت عملی در رشته های مهارتی گرافیک رایانه، گرافیک سیاه و سفید و رنگی، چاپ دستی، تصویر برداری و مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده اجرا و آزمون کتبی نیز متعاقباً به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

نمکی ادامه داد: در این آزمون مهارتی ۲۲۲ نفر از هنر آموزان مراکز مهارتی در چهار مرکز راه روشن، شبکه رویش سبز، عروس قلم و مهستان هنرهای زیبای کاشان با دیگر شرکت کنندگان به رقابت خواهند پرداخت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خاطر نشان کرد: طبق تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آزمون جامع استاندارهای مهارتی سالانه طی دو مرحله کتبی و عملی برگزار می‌شود که پس از کسب نمرات لازم در آزمون، گواهینامه مهارت به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

 

نمکی افزود: این گواهینامه بیانگر صلاحیت مهارتی فرد بر اساس استانداردهای قید شده برای ارائه به آموزش و پرورش جهت دریافت مدرک تحصیلی دیپلم است./

کد خبر 1088601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha