اقدام انسان دوستانه یک هیئت مذهبی در سفیدشهر/اختصاص هزینه مراسم امام سجاد(ع) به بیماران کرونایی

مسئول هیئت و موکب سجادیه سفیدشهر از اختصاص هزینه مراسم سوگواری شهادت امام سجاد(ع) به تامین لوازم پزشکی و داروی بیماران کرونایی خبر داد.

«حسین محسنیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: هیئت سجادیه سفیدشهر طی سنتی دیرین، همه ساله از ۲۰ محرم به مدت پنج شب به مناسبت شهادت امام سجاد علیه السلام برنامه سوگواری و عزاداری برگزار می‌ کند.

 

مسئول هیئت و موکب سجادیه سفیدشهر افزود: هیئت امنای این هیئت امسال تصمیم گرفت به دلیل شیوع کرونا بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه این برنامه سوگواری را در امر خیر تهیه ۵ عدد کپسول اکسیژن، سرم و دارو جهت بیماران کرونایی نیازمندان خرج کند.

 

محسنیان افزود: همچنین جوانان هیئت و موکب سجادیه سفیدشهر در اقدامی خودجوش طی چند ماه گذشته اقدام به تهیه ۱۰۰ بسته معیشتی و توزیع در بین نیازمندان سفیدشهر کرده بودند.

 

مسئول هیئت و موکب سجادیه سفیدشهر خاطر نشان کرد: همچنین این هیئت با همکاری سایر هیئات مذهبی منطقه سفیدشهر طی سال گذشته بیش از ۵ هزار بسته بهداشتی شامل  ماسک، دستکش، ضدعفونی کننده دست و سطوح و انواع دمنوش های گیاهی به ارزش بیش از یکصد میلیون ریال در بین خانواده ها توزیع کرد.

 

محسنیان با تقدیر از کمک های مردمی و خیرین سفیدشهری ابراز داشت: طرح کمک مومنانه این هیئت تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و مردم و مجامع شهر برای مشارکت در این حرکت انسان دوستانه کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه مذهبی تحویل دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: این هیئت در راستای مسئولیت اجتماعی خود طی سال های اخیر در حوادثی همچون سیل، زلزله و شیوع کرونا برنامه های هدفمند و موثری برای کمک به مردم کشور طرح ریزی و اجرا کرده است.

 

سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است./

کد خبر 1088604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha