جلوگیری از انحرافات و افراط گری در عزاداری  نیازمند اطلاع رسانی به موقع است

حجت الاسلام صادقی فر گفت: جلوگیری از انحرافات و افراط گری در عزاداری نیازمند اطلاع رسانی به موقع است و باید در این بخش تلاش بیشتری در منابر و رسانه ها انجام شود.

حجت الاسلام «حسین صادقی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: دهه اول محرم امسال با قوت برگزار شد و شرکت منسجم، منظم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هیات‌های عزاداری، خود یک شور حسینی بوده است که شعور حسینی را هم نشان داد.

 

امام جماعت کانون امام علی(ع) نکا افزود: توجه به شعور حسینی همگان با شور حسینی نیازمند راهکار است و باید توجه به فرهنگ حسینی که همان ظلم ستیزی است در جامعه نهادینه شود.

 

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش شود تا با تبیین فرهنگ حسینی؛  فرهنگ خیرخواهی؛ دوری از ظلم و زیر بار ظلم نرفتن به جامعه القاء شود و در این راستا به کمک افراد اثرگذار، رسانه ها و سخنرانان تلاش شود.

 

حجت الاسلام صادقی فر گفت: جلوگیری از انحرافات و افراط گری در عزاداری  نیازمند اطلاع رسانی به موقع است و باید در این بخش تلاش بیشتری در منابر و رسانه ها انجام شود.

 

امام جماعت کانون امام علی(ع) نکا یادآور شد: با شروع محرم، همدلی، وحدت عمومی و انسجام، با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جای جای کشور نهادینه شده است و باید این مهم با هدف جلوگیری از خرافات در جامعه نهادینه شود.

کد خبر 1088628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha